=)

Jag hade jätte trevligt igår när vi var på Asia Kock och åt! Maten och sällskapet var ju jätte bra men jag avrundade kvällen efter restaurang besöket. Tog tåget och var hemma runt 23 igen, men jag är nöjd med hur kvällen blev :)

Idag har jag pluggat både historia och matte, inte det roligaste men det behövdes faktiskt! Jag har även varit hos min kära bror och Elin och hälsat på ett litet tag innan sen körde jag och handlade så jag kunde laga middag...
Efter jag hade ätit så satte jag mig vid datorn och började kolla på några avsnitt av Laguna Beach  och sen gick jag över till The Hills. Jag ska börja kolla på serien från början till slut!
Det programet är deffinitivt på min top 5 lista av favorit program :)

Nu ska jag kolla på ett avsnitt till sen ska jag hoppa in i soffan och vara social mot min pappa, haha!

Ciao .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0