Flitiga-Lisa

När jag kom hem från skolan tog jag mig i kragen och körde in till Nautilus och simmade ett tag :) Det blev ungefär 20-25 längder men jag började få ont i ryggen så då gav jag upp!
När jag kom hem efter att jag hade simmat, så promenerade jag och Battie och hälsade på Tobbe :) hihi. Battie var inte helt klok hos honom. Han sprang runder och gnällde som aldrig förr, haha! Söta lilla vännen.. Inte nog med att han sprang runder i hela lägenheten och gnällde utan han började dricka av Tobbes juice också, haha! Ae, Battie är inte dum och det har han aldrig varit ;) Min underbara hund!

Nu ikväll blir det bara en soft kväll :)
Har börjat kolla på Let's Dance och det ska jag fortsätta med, sen får jag se vad tvn erbjuder !


Puss och hej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0