Mig lurar ni fan inte ;)

Det blev en runda till Väla för mig och Elin innan idag :) Och även en smaskig lunch på Grafitti för min del och Wook för Elins!! Mycket gott, det godaste idag.

Jag hatar verkligen försäljare inne i telefonbutiker. Vi skulle in på "3" för Elin skulle visa en mobil hon ville ha. Då dyker killen oss direkt! Hallå tjejer, hittar ni något..... bla bla bla! Vi menade på att ett abenomang för oss är inte bara för vi ringer för djävla mycket då, ändå försöker han. (konversationen gick ungefär såhär:)
Jag: "Nä jag är lus-pank, jag har ingen inkomst"
Han: "Men vad lever du på då?"
Jag: "Mina föräldrar, jag är arbestlös och fattig"
Han: "Men hur kan du då fylla på ditt kontantkort?"
Jag: "Aee de gör jag när mormor är generös och ger mig en hundring"
Han: "Jaha?" tystnad

haha!!!
efter ett tag....
Han: "Denna telefonen gäller för erbjudandet jag pratade om och telefonen innehåller även Facebook!!"
Jag: "HAHA, vad är Facebook?"


Jag tyckte det var klockrent för vem går på väla när man är absolut luspank

Tack för en rolig tur på väla, Elin =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0