Rubrik

Hej alla glada =)

Jag har precis suttit med telefonen i näven och pratat med polisen i ca 40 minuter... Deffinitivt inte det roligaste jag kunde göra men det skulle ju göras.

I lördags var där någon idiot som ringde till min mobil 23:40 från dolt nummer! Personen presenterade sig och sa att hon ringde ifrån polisen i Helsingborg. Hon sa att jag var inblandad i en bilstöld och dom ville att jag skulle komma in på förhör på söndagen!
Det lät inte trovärdigt för fem öre så jag bara skakade på huvudet hela tiden, flinade och svarade kort.
Eftersom där är fler som har "råkat ut för" samma sak så ringde jag och polisanmälde de idag =) 
Polisen som jag fick prata med bekräftade att det inte var polisen som hade ringt till mig. Hon sa också att där inte var en ända anteckning om mig i registret och ingen bil som hade blivit stulen vid den platsen och vid den tidpunkten.

Haha, så fruktansvärt onödigt gjort! Om dom spårar numret som ringde till mig så kommer personen nog inte vara så lycklig längre, haha! Se vad en sån liten grej kan göra =)


Håll i hatten

Postat av: Elin

Amen förfan, vad är det med svenska folket egentligen? Fyfan va löjligt! haha. Ja, jag säger då det! Ikväll är det dans, vännnen :)

2009-03-30 @ 13:47:45
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0