Söndag.

Min helg har varit bra :)
Igår var jag med Michelle och Fia på Väla. Nu slipper jag bekymra mig för Emmas present mer för det är fixat, hehe.
Igår kväll körde jag Michelle och hennes kompis till Ekebo! Det var ju inte igår jag var där men vägen dit kunde jag som en smäck, haha! Emma följde med mig som sällskap sen körde jag in henne till Hbg men hon åkte med hem igen, haha!

Idag har jag gjort min Engelska recension/analys, skönt att ha det avklarat! Annars idag har jag spenderat min eftermiddag i soffan, jag har kollat på The Hills! Resten av kvällen ska jag fortsätta att spendera i soffan för ikväll är det ju Beck :)


En bra dag för att vara söndag :)
Ciao


Postat av: Anonym

Sara Sara jag har tänkt..hur har du gjort din

blogg så fin..hur gör man det liksom haha..läärrr miiiggg =P

2009-03-17 @ 19:15:56
Postat av: Elin

Har du oxå den filmen? ; D

2009-03-18 @ 23:12:24
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0