Tidningen kan aldrig skriva rätt.

Igår ringde jag ju och polisanmälde den idioten som ringde mig i lördags natt och idag står det i tidningen :D hahaha! Innan jag körde till skolan i morse så skrev jag en lapp till mina föräldrar ".... och vet ni, det står om mig i tidningen" :D Jag tyckte det var skit kul, haha!
Men journalisten har skrivit fel! Det stod fredags natten men det var på lördagen. Dom hade också skrivit att personen i telefonen inte hade presenterat sig men det gjorde hon faktiskt... Idiot !

Visst ni att om man ringer och lämnar falska uppgifter så som hon gjorde till mig alltså tjuvringa, så kan de ge fängelsestraff!!! Otur om dom får fatt i personen, hahaha! Jag kan skicka lite nötter eller nått till personen när den sitter i fängelset då :D haha.



Ta de lungt .
Peace =)


Postat av: Elin

Haha nötter? Du är ju för söt.

2009-04-01 @ 11:33:41
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0