Tisdag.

Igår blev det ny vecka och nya tag!

Jag började gårdagen med att följa med på en "shopping" runda med mamma, Tobbe och Elin. Sen var det dags för skolan och sen vid fyra hämtade Josse mig,  måndag är ju vår dans dag :)!
Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara så roligt med Hip Hop. Men jag trivs verkligen jätte bra med det, jag tycker att det är skit roligt!

Hur som helst så hade jag ont i ryggen igår så det blev lungt på dansen för min del. Och i morse när jag skulle köra till skolan fick jag ett blodtrycksfall, detta höll då i sig ca 15 minuter... Aldrig att jag sätter mig i bilen och kör till skolan då liksom. Första gången jag har sjukanmält mig och det känns dumt. Inte nog med att jag har fått blodtrycksfall 3-4 ggr idag utan jag fick döds skit ont i ryggen så jag fick köra till sjukgymnasten...

Min muskelsträckning i ryggen sen olyckan har inte blivit bättre. Den hade inte blivit bättre än på ett tag, sa min sjukgymnast, för att en kota i kors ryggen var sne efter smällen (inget allvarligt, men ont)...
Nu går jag här och lider som in i helvete för det gör riktigt jävla ont i ryggen just nu! Jag känner mig som en invalid för jag kan typ inte göra någonting.


Hoppas att jag inte har tråkat ut er allt för mycket med mitt gnäll!!

HejHej!


Postat av: Elin

Nej, absolut inte. Man får lov att gnälla när man har ont! Hihi. Hoppas det släpper snart, för det är jobbigt att ha pain.. Ses imorgon & jag lovar att jag ska komma och träffa dig fastän tobbe har flyttat. För vi har ju så galet skoj tillsammans :) puss.

2009-03-10 @ 21:58:14
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0