1 Maj

Igår var jag hos min kära vän Josse och hälsade på
(Josse från gymnasiet då alltså)!
Det var jätte roligt att träffa henne, men jag var inte där så länge...
Jag är världens bästa syster så när jag hade varit hos Josse så körde jag till Tobbe och höll honom sällskap till Elin kom hem :)

Idag har jag inte gjort något ansträngande... Jag vaknade klockan 7 i morse när Billesholms musikkår och drillflickorna gick utanför huset spelade som satan :P Samtidigt som det är fruktansvärt störigt så väcker det många gamla minnen... Jag kommer ihåg när jag var yngre och jag var drillflicka! Haha, vi hade så jävla roligt!!

Denna dagen har varit ganka tråkig för jag har inte haft något alls att göra :(

Aja morgondagen kanske blir bättre ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0