Gå en charmkurs, kärring!

Folk som jobbar inom vården måste kunna prata med folk på rätt sätt, det tycker jag i alla fall och jag tror att många andra gör det också...eller?
Hur som helst så ringde jag till Ungdomsmottagningen i morse, väldigt intressant att veta eller hur? ;) haha. Den sura kärringen som jag fick prata med var så jävla otrevlig och kräng mot mig, hade jag pratat med henne "face to face" så hade jag klöst ögonen ur henne! Shit så arg jag blev. Om man ringer för att man behöver hjälp med något och en surkärring svarar i telefonen så blir man inte så glad precis!
Först blev jag chockad.... Sen blev jag riktigt irriterad så jag sa faktiskt ifrån. Såna som hon borde gå en charmkurs eller överhuvudtaget lära sig lite vett och etikett. Hon borde inte få jobba med människor överhuvudtaget.... Hoppas att hon blir arbetslös!!!

I alla fall så sittet jag här med mitt KitKat och ska snart köra min bror till Elin :) Jag var bara tvungen att blogga lite och få avreagera mig från i morse!

Haha.

Ciao allihopa everybody.
<3


Postat av: Anonym

Helt rätt, bara ut med det :) Haha! Men det är så typsikt såna suringar. ; /



- Jag hade faktiskt inte lagt märke till bigfoten på bilden ;) moha !

2009-05-07 @ 12:50:02
Postat av: Anonym

Tack gumman, känner mig så himla flitig. & nu ikväll har jag lyxat mig med en vaarm dusch & hårinpackning m.m ! :) looove

2009-05-07 @ 21:38:36
Postat av: Marie

Trevlig blogg du har =)



kram

2009-05-10 @ 13:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0