AWESOME !

Hurra! för denna dagen. I förmiddags när jag kom till skolan så hade jag besämt mig för att ha Historia istället för MaB men jag träffade min Ma lärare i trappan... Så hon berättade att jag inte behöver gå att vara nervös och illamående länge för jag fick fantomme Godkänt på Nationella provet som jag gjorde i tisdags, vilket innebär att jag har nått mitt mål för våren = Jag har klarat av Matte B, Jag är Godkänd !!
Just nu är jag så nöjd med mig själv... Många gånger denna terminen har jag tvivlat och varit påväg att hoppa av men nu har jag klarat de :D haha! Skit GLAD!

Eftersom jag var så glad så körde jag snällt till Maxi med Tobbe, fikade hos Tobbe med mormor, morfar och mamma, sen när jag kom hem så började jag skriva min bok analys i Engelska B... DONE! Jag är färdig med den också!

Eftersom dagen har varit så fruktansvärt bra så avslutade jag även dagen med att gå en lång runda med Tobbe, han fick dra ut mig! "Orkar du sitta här och tugga i dig popcorn kan du fantomme följa med ut och gå en runda!" Han hade rätt... Jag måste komma iform, i alla fall få upp min kondition!


Om inget annat så kommer jag sova som en prinsessa inatt . AWESOME !
Puss


Postat av: Elin

Låter som du har haft en jättebra dag :) Så glad för din skull gumman.

2009-05-15 @ 09:57:57
URL: http://eejjlin.blogg.se/
Postat av: Elin

dem kostade 399 kr. ;D

2009-05-15 @ 10:01:10
URL: http://eejjlin.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack Elin :) <3

2009-05-15 @ 21:07:16
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0