Folkfesten jag alltid har älskat

Jag och Josse ställde klockan på 07:40 igår morse. Vid ca 9:30 mötte vi Emma, Tobbe, Elin och Preve för att bege oss till parken :) Vid 9 gick starten och vi spenderade ca 6 timmar på varsin cykel. Har vi ont i rövbenen idag eller? Jag har i alla fall, fett mycket! Förrutom alla dom små ungar som var livsfarliga och som inte kunde trafikreglerna, så var det värt att cykla i 6 timmar för vi hade skit roligt ;)

Ett tag efter vi hade kommit hem så käkade vi lite och började dricka lite. Vid 22 så gick jag, Mickis, Josse, Emma och Sandra till Parken för att dricka och skaka loss.

Tack till alla för en rolig dag och kväll :)
Bara ett år kvar till nästa folkfest.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0