Grattis brorsan :)

Idag fyller Tobbe 25 år, hihi! Vi firade honom igår för att vi skulle på skånederbyt ikväll (HIF-mff)! Det ska bli riktigt roligt!
Jag och Elin ska försöka vara så lång ifrån mff som möjligt innan och efter matchen, om det nu är möjligt! Vi ska i alla fall åka in till stan ungefär 16:00. Så ska vi sätta oss på någon uteservering om vädret tillåter annars får vi ju sitta inne!!
Jag hoppas att kvällen blir lyckad... Att Tobbe får en bra födelsedag, att jag och Elin får en bra "premiär" (inget regn tack) och att HIF krossar mff med dunder och brak :)

Men först ska jag bege mig till skolan och hålla i min muntliga redovisningi Engelska, sen förhoppningsvis kan man få sluta lite tidigare så jag slipper stressa hem!


Hores och slynes !

Postat av: Anonym

Tack för en underbar kväll, gumman! Vi är så bra <3

2009-05-05 @ 22:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0