Hej alla glada =)

Vid 12 idag så körde jag till Väla för att möta upp Steffi och ta en fika med henne :) När vi hade fikat och gått en runda på Väla så gick vi in på IKEA en sväng också! Jag älskar IKEA och eftersom jag samlar på "flytta hemifrån- saker" nu så blev det ett och annat där inne. 6 vanliga dricksglas så nu har jag 12 st likadana, 6 snappsglas (ett måste) och en söt vas! Snart är det bara flytten som saknas, haha!

 
 dricksglasen 49:-        snappsglasen 15:-           vasen 59:-  


Hur som helst så är det alltid lika roligt att träffa Steffi. Vi kom på att vi har kännt varandra i ca 9 månader och vi är så bra vänner! Hmm, det är skumt men vi är ju trots allt lika på många sätt och vis :)

Nu hade jag tänkt att jag ska lägga mig på sängen och läsa ut min Eng. bok så jag kan börja på min analys snart :)


Ciao/Bye


Postat av: Elin

Alltid lika roligt när man hittar lite såna saker. :)

2009-05-14 @ 13:15:36
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0