Tidsfördriv

Hur många gånger har du varit kär? Tillräckligt många för att det kan räknas som livserfarenheter.

Favoritgodis: Lakrits.
Coolaste stad du har besökt: Hmm, ingen cool direkt men jag hade skit roligt i Sthlm när jag var där. 

Action eller Skräck? Action men skräck om man har någon att krama.

Vill bli när du var liten: Inte Undersköterska i alla fall!
När fick du din första kyss: Det kommer jag faktiskt inte ihåg :P

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Ojoj, en riktigt bitch... Några som kan styrka det är Emma, Emelie och Elin P ;) Vi var det coola gänget, haha.
Vad är du beroende av? Cigg.

Dagens roligaste händelse: Får väl säga promenaden med Svenne på jobbet, hehe.

Dagens tråkigaste händelse: Att jag inte har mått så bra idag, huvudvärk och illamående :(

Dagens humör: Nervös inför Matte Nationella i morgon!

Vilka tv-program följer du? Desperate Housewives.

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är positiv för det mesta, har nästan alltid ett leende på läpparna, och att jag alltid ställer upp för mina vänner :)

Vad gillar du minst? Att jag har ganska kort stubin.
Vad är det roligaste du vet? Att umgås med dom bästa människorna i mitt liv.

Har du något motto? "Lev dagen som om det vore den sista".

Hemlig hobby? Hmm, ingen aning Röka med Elin kanske, haha.
Något vi inte vet om dig? Det berors på hur väl ni känner mig!?

Vad ångrar du? Tror inte där är något speciellt.

Vad önskar du? Att jag klarar nationella provet i morron och att jag och Tobbe får en super fest :)

Vad klarar du inte dig utan? Mina nära och kära <3

Vad gör du helst en vardag? Glor på Tv och pratar i telefon.

Vad gör du helst en lördagskväll? Umgås med mina vänner, vi hittar alltid på något skoj.

Vad har du mest av i din garderob? Jeans och linnen.

Drömjobb? Har inget drömjobb, vi får se vart vindarna tar mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0