2009/11/27

Jag har fått hicka! Mina gäspar avbryts hela tiden, lite störigt! Någon tänker på mig kanske? Hmm, vem kan det vara :)?!

YES! Jag fick tillbaka min dator idag. Danne har gjort vid den till mig för den var lite skum. Nu är den formaterad osv. Tack så mycket min vän! Nu är den mycket bättre :)!

Efter jobb idag så körde jag, Elin och Tobbe och fixade present till Robin! Nu är det fixat så nu kan man stryka det från sin "Att göra"- lista. Efter det så blev det en tripp in på City Gross för Tobbe och Elin skulle handla.
Nu sitter jag och väntar på att Idol ska komma igång igen,
sen ska jag sova hade jag tänkt!


Ha det bra allihopa :)
Puss & Kram

Ps! Kött & blåbär, fi fän ! ds.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0