6 November

Jag började dagen på jobb (jobbade natten med Elin inatt). När jag slutade, vid halv 9 tiden i morse så körde jag hem och ringde Vårdcentralen. Jag började få riktigt ont i örat igår och det håller i sig fortfarande så det var bara till att åka dit och sitta där en timme och vänta! Med en handskakning med läkaren och ett samtal på 1 minut så fick jag utskrivet örondroppar som jag ska ta nu i 7 dagar ungefär.

När jag hade varit på Vårdcentralen körde jag till Oasis och solade ett tag. Varför somnar jag alltid när jag solar? haha. Tänk om jag börjar snarka? haha skit kul ju!

Sen körde jag hem, tog det lungt till mamma hade kört till jobb sen började jag storstäda huset :)! Har varit riktigt duktig idag tycker jag! Jag är mycket stolt över mig själv för att jag tog mig i kragen och verkligen sorstädade hela huset!! Otroligt.


Nu är det ju Idol som gäller och Fredagsmys med coca cola, chips och dippa :)
och snart kommer min underbara man <3


Puss & Kram


Postat av: elin

En guldstjärna till dig, gumman! Superduktig. Hoppas örat är bättre. Saknar dig! puss <3

2009-11-09 @ 09:54:26
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0