9 November

Jag har precis suttit här och skrivit ett ganska långt inlägg och så lyckas jag radera allt... Något störigt, haha! Så klantig jag kan vara ibland!

Idag är jag (tråkigt nog!) trött och seg för jag har jobbat 26 timmar. Efter jobbet körde jag hem, glodde på tv och åt middag sen körde jag och hälsade på Emma. Nu sitter jag här hemma igen och glor. Men jag längar tills i morgon för då jag ska till Ullared med min älskade kusin. Vi ska ha riktigt roligt! "Kondiskaka" i repris (intern skämt)!

och jag saknar mitt fina hjärta! Fastän vi träffades igår så känns det som att jag inte har sett honom och pussat på honom på SKIT länge!
Jag saknar närheten av min kärlek <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0