Onsdag

Det har hänt ganska mycket sedan jag bloggade sist.
I Lördags fyllde min kusin Magnus 25 år - Grattis ♥!
Samma kväll/natt blev en av mina andra kusiner misshandlad av vakterna utanför Cardinal. Jävla stolpskott! Vänta bara till den dagen då ni blir misshandlade som han blev :(! Fy fan, jävla svin rent ut sagt!

För övrigt i helgen hände det ingenting speciellt.
I måndags jobbade jag men innan jag började gick jag in om Elin. Ni anar inte hur bäst den tjejen är. Jag älskar dig gumman ♥ Tack för att du finns.

Igår kom Richard hit så gick vi en lång runda i skogen med min hund. Kvällen var lugn som vanligt! Och det bästa som händer om tisdagar är ju såklart.... - Deperate Housewives. I Love It !


Idag ska jag till läkaren. Jag ska se om jag kan få komma till ännu en röntgen av min rygg. Hoppas att hon är så snäll idag så hon skickar en remiss. Annars ska jag byta till Capio Kliniken i Klippan omedelbart!
Det är snart 9 månader sen jag och Elin körde och krockade och jag har fortfarande inte fått reda på vad som är fel med min rygg! Där måste bara någonting, det är jag hundra på, annars hade jag inte gått och mått såhär.
Men men, jag får la se vad läkaren säger sen om en timmes tid!

To be continued.
Puss & Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0