14 Oktober

Idag har jag jobbat mellan 08:00 och 15:00. Nu är jag faktiskt helt slut! Jag har hållt på resten av eftermiddagen/kvällen här hemma för att jag har varit beroende av sysselsättning. När jag kom hem från jobb så satte jag mig vid tvn i ca 5 minuter., sen åt jag middag och nu har jag bakat en kladdkaka som jag och min family ska smaska på framför tvn ikväll. Det är dock fotboll så vet inte hur länge jag sitter och kollar på det. Annars får jag slänga igång en film. Jag känner mig dock jätte trött så det blir kanske sängen tidigt ikväll!
Det kommer ju en dag i morgon också och den ska jag också orka med.





Puss & Kram


Postat av: elin

Naw, vad du är söt & duktig! :) Om några timmar ses vi! puss.

2009-10-15 @ 09:36:30
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0