17 Oktober

Igår kväll var jag och Emelie och fyllde i våra tattueringar... Det var lagom på tiden eller? Det var bara 7 månader sen dom gjordes, haha.

Efter åkte jag hos min morbror och min kusin. Där bjöds det på kvällsmat och Idol till det :)! Tack så mycket för att jag fick komma, ni är bäst <3

Idag har jag jobbat, vilket har varit väldigt segt eftersom jag har blivit sjuk igen. Super förkyld, hostar och nu har jag feber också! Ni kan tro att detta suger fett. Jag hatar att vara sjuk! Många kanske uppfattar mig som väldigt gnällig men när jag väl blir sjuk så mår jag verkligen iiiiinte bra! Så ni får uppfatta mig precis som jag vill, men såhär är det.

Resten av kvällen ska jag spendera i soffan med päronen och med mjukiskläder, mina dunisar, en filt, coca cola och en bra film! Sen blir det sängen för hela slanten vill jag lova!


Puss & Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0