2 Oktober

Jag började skriva med negativ inställning så jag tog bort det. Tänkte att jag skulle försöka intala mig själv att vara lite positiv istället! Haha, så konstig jag känner mig idag! Ibland måste man vara lite negativ, absolut. Men jag som nästan alltid är glad har varit nästan totalt off idag. Jag känner inte igen mig själv. Aja någon gång kan man väl så vara "onormal"? :D

Men alltså... Tänk att jag äntligen har bestämmt mig för att klippa navelsträngen och ska flytta hemifrån :P
Min egna fina, nyrenoverade, söta 1:a :D Snacka om att jag känner shopping-begäret börjar klia i mina fingrar, haha!


Nä, nu ska jag ta och dra på mig ett par jeans sen ska jag köra till Nille, där töserna har förfest, och röka en cigg eller två med trevligt sällskap :)


Ciao Bella.


Postat av: elin

<3

2009-10-03 @ 16:06:16
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0