9 Oktober

Tänk vad tiden går fort, det är redan Oktober!
Jag och mamma var ute och gick en lång runda med vår hund innan. Det var riktigt skönt! Luften är helt annat på hösten än på sommaren, mycket friskare :)

I morse gick jag av min natt sen städade jag mitt rum (snart blir det att städa min lägenhet istället ;), haha). Efter städningen så gjorde jag lite ärende.
Det har varit en liten fixar och trixar dag idag och ikväll väntar ännu en lugn kväll :)



Innan när jag och mamma var på promenad i skogen så hade jag min kamera med mig och var bara tvungen att fota denna platsen. Den väcker starka och goda gamla minnen :)
Detta är en av några stycken platser som jag och Elin Persson möttes på för att tjuvröka när vi var yngre ;) haha. Vi ringde till varandra och sa typ: "Hej! Ska vi mötas vid stubben eller?" Då hade det gått ca en timme efter vi hade slutat skolan, haha.
Varje gång jag går förbi "vår" stubbe så skrattar jag alltid lite för mig själv ;) Det är väl härligt med gamla minnen?



Ha en bra kväll allihopa :)

Puss & Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0