Hej hopp.

Nu är jag sådär lagom trött! Igår började jag jobba 14:30 och jag gick av idag, 15:00. Jag jobbar på ett sånt ställe där man inte kan ha tråkigt. Det händer alltid något roligt, som idag! Jag har haft jätte roligt idag, många gapskratt om man säger så. haha! Stackars Kristian som blev utsatt för vårt flipp bara (men han tog det bra ändå).

Men men, när jag hade slutat idag så körde jag hem, tog en cigg med mamma, duchade sen körde jag till Richard! Nu sitter jag här och väntar ivrigt (ironi) på att maten ska bli klar. Vi ska ha romantisk middag för 2 ;) haha! Det blir Pytt i Panna och ägg - smäll gott för sören!
Jag kanske ska ta och gå ut till min man som står i köket och sliter och vara lite social?!



Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0