Onsdag

Har jobbat idag och idag var jag faktiskt glad och pigg när jag kom till jobb! Mycket bra om ni frågar mig.
Men nu snart ska jag köra till Richard. Där blir det pizza och bakning med Spike och Linn :)! Nu tänkte jag hissa och dissa snabbt innan jag ska bege mig!

Hissa
Idag hissar jag mitt jobb. Ibland kan det vara svårt att orka ta sig upp ur sängen på morgonen och det kan vara svårt att vara positiv på jobbet. Men på mitt jobb är det så att man piggar upp varandra. Det går inte en dag utan något skratt och om man kommer dit lite halv seg så piggnar man till efter typ 10 minuter. Därför hissar jag mitt jobb och mina arbetskolleger :)

Dissa
Bjuvs Vårdcentral. FET dissning på den alltså! Jag gillar inte alls hur dom arbetar och jag undrar om där verkligen är någon i hela Bjuvs kommun som känner sig trygga när dom ska dit där! Hemska människor som i princip förnedrar en totalt så man 5 minuter efter samtalet sitter och gungar i sin tvångsrock i en isoleringscell.
Jävla sätt att arbeta på kan jag ärligt talat säga! Jag har själv jobbat på Helsingborgs Lasarett och jag skulle aldrig i hela mitt liv behandla mina eller andras patienter på det sättet!
FY SKÄMS på er. Ni borde bli grymt arbetslösa!


Tack för mig :)
Puss & Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0