15 September

Igår efter jobb (jag slutade kl 22:00) så gick jag hem till Elin för jag skulle sova hos henne till idag.
Hon vet exakt vad jag vill ha varje gång jag kommer hem till henne när jag har jobbat kväll - te! Smäll gott är det. Efter det mycket goda teet så gav vi oss på lite coca cola i stället, en massa skitsnack och godis!
I morse gick vi och handlade frallor och när vi kom hem slog vi igång "Våra Bästa År" och åt en riktigt god frukost :D Sååå gott, mums!

Vid 12 tiden idag var det massage som stod i min kalender! Jag behövde verkligen det, jag hade ju inte lite muskelknutor i ryggen! Men massagen hjälpte idag och jag kände mig mycket "ledigare" i ryggen direkt :)


Ikväll händer inte så mycket! Jag kan tänka mig att det blir det gamla vanliga... glo på tv sen gå och lägga sig!


Puss & Kram


Postat av: Elin

awe, du är så söt gumman! det är så skoj att ha dig hos mig.

2009-09-17 @ 10:25:38
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0