21 September

Såja, en helg fylld med jobb är avklarad!

I Fredags fick jag hoppa in och jobba extra (Fredag till Lördag). I Lördags jobbade jag till 13:00 sen körde jag hem och gjorde ve mig för sen var det dags för Kräftskiva hos Richards farmor och farfar :) Jag var väldigt nervös men det var trevligt! Dom var så sociala så det var inget att vara nervös för, haha!

Igår började jag jobba kl 13:00, det var riktigt jobbigt att åka hemifrån! Speciellt när Richard var här så det kändes som jag "körde iväg" honom :(! Men så är det ibland och jag överlevde ju, haha!

Nu är det tv kväll men inte så länge till, jag behöver sooooova!
Väla i morron med min finaste men jag hoppas att jag får sovmorgon i morgon ändå :)



Puss & Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0