23 September

Igår åkte jag och Richard till Väla och vi gick även in på IKEA en sväng! och en sak är säker, att vi är inte normala någon stans, hahaha! Tur att jag kan vara mig själv när jag är med honom ;) Efter Väla körde vi hem och "lastade" av sakerna sen körde vi ner i stan och åt på Kina Restaurang. Fy fan vad gott det var (Kyckling med cashew nötter, mums)! Tack så mycket för en rolig dag och mysig kväll min finaste <3.

Idag är det jobb som gäller (15:00-21:30) och först ska jag ner till Elin och fika, röga och snacka skit! Det som vi är absolut bäst på, haha :)


Puss & Kram


Postat av: elin

ja det är vi absolut bäst på :)

2009-09-24 @ 15:20:13
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0