Nu var det allvar igen...

Så dår var helgen slut, tråkigt att helgerna alltid går så fort! Även fast det oftast är roligt att jobba så kan det vara otroligt jobbigt att ta sig i kragen och köra dit liksom!

I fredags efter jobb och efter att jag hade ätit kvällsmat så  träffade jag Emelie ett tag :). Sen tog jag det bara lungt. På kvällen blev det Fredagsmys men film, coca cola, godis och min underbaring.

I lördags körde han och jobbade på morgonen, så jag fick ligga kvar helt själv i sängen och försöka somna om! Lite jobbigt faktiskt :(. Det blev inte så mycket gjort resten av dagen egentligen, jag bakade en äpple kaka! Det var nog det ända jag gjorde på hela dagen. Jag vågar knappt nämna att jag var på Familia en runda, utan ett ända köp... Jag har faktomme kunnat komma hem utan en ända påse ;)

Igår gjorde jag inte allt för mycket heller, jag låg på soffan och kollade film i stort sett hela dagen! Det var verkligen Söndag. Igår kväll körde jag till Richard och åt tacos sen efter ett tag så slocknade jag som en stock!

Nu ska jag ta och köra och hämta min och Elins hamburgertallrikar sen köra ner till henne och käka, ta en cigg, dricka coca cola och snacka lite skit :) Sen bär det av till jobb, jag har natten idag med Josse :)

Puss & Kram


Postat av: elin

mkt trevligt idag :) längtar tills på lördag.

2009-09-07 @ 19:16:20
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0