Oh Happy Day !

O Happy Day! Oh Happy Day! OH Happy DAAY :D

Dagen må ha startat jävligt grötigt men det varade inte så speciellt länge! Denna dagen har varit super bra :)
Vi har haft galet kul på jobb idag, imellanåt skrattade jag så jag knappt fick luft! Tänk att man kan ha så roligt åt så sjukt torra saker, haha! Vi har nog väligt torr humor men någon gång får man faktiskt få flipp, haha!

Och så pratade jag med min underbaring i telefon innan... Han har fått lägenhet och ska flytta in den 1 December :D Grattis min skatt, jag är så glad för din skull hihi!


Shit sicken bra dag, haha!
Puss & Kram



Jag & Elin på torparedagarna förra året,
vi är lika sjuka som vi ser ut att vara :D


Postat av: Elin

haha ja verkligen :) men huvudsaken vi har skoj.. haha! puss på dig gumman.

2009-09-18 @ 07:26:27
URL: http://eejjlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0