Torsdag

Igår kom Emelie och Emma hem till mig :) När vi träffas brukar det alltid bli att vi kör till Väla eller något liknande men inte igår, Grattis säger jag bara! Vi bestämde oss för att baka och kolla på film - en god kladdkaka och Brokeback Mountain på det. Mums! Men filmen var så lång så till slut var alla tre så trötta så vi satt och gäspade och höll på att somna så vi såg inte hela filmen. Vi konstaterade att Brokeback Mountain är en höstig söndagsfilm!

Idag är jag ledig vilket är jätte skönt eftersom jag har mått lite halv kasst nu i ungefär en vecka! Jag vet inte riktigt vad som händer idag, jag antar att jag ska ta det lungt och kanske köra till Center Syd med Emma senare i eftermiddag :)


Ha det bra allihopa
Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0