21 årsfest

Igår mötte jag upp älskling på Väla. Gick till skomakaren och klackade om mina älskade stövlar. Det skulle ta en timme så jag och Richard hann gå en liten runda. Efter det så körde vi hem till honom, åt lite middag (äckelpäckel - där var flugor i salladen *spy varning*). Sånt förstör min mataptit så det blev inte så mycket middag för min del! USCH!!!

Richard gjorde vid sig sen kom gänget och då var det dags att bege sig till Steffis och Emelies fest :)! Jag höll mig nykter (tråkmåns jag vet). Men ångrade mig när dom andra skulle ner i stan så jag ställde bilen hos Richard  och följde med dom. Riktigt gott med en kall Alkoläsk, mums!

Tack för en otroligt rolig kväll. Helt underbart gäng vill jag lova er!
och tack så jätte mycket för att jag fick komma ♥


kisses and hugs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0