Måndag

Har fixat och trixat hela dagen.
Började dagen med att bli livrädd för en skiiiit stor spindel i mitt kök. Tur att jag har en snäll granne som faktiskt är min bror. Han kom ner med deras flugsmällare två gånger för att spindeln gömde sig. Fy fan vad jag hatar spindlar! Nu har den gömt sig så jag försöker hålla mig ifrån köket.

Jag och Tobbe var ute och gick en runda i det fina vädret i förmiddags, innan han skulle börja tvätta. Tanken var att vi skulle gå en lång runda men vi hann bara gå 20 min för jag skulle in om banken. Nu är ett nytt bankomatkort beställt :)

Jag har även ringt en jävla massa telefonnummer/personer idag. Bland annat Kreab, Telenor och A-kassan. Plus att jag pratade med mamma innan. Ska nog köra dit snart, gå en lång runda med Battie och sen ikväll får jag givetvis mat där ;). Ska nog ta och städa/tvätta bilen när jag ändå är där också...

Aja, nu måste jag in i duschen om jag ska hinna med mina planer.


Nu är väl ändå sommaren på g?

Puss & Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0