Skånederby

Skånederbyt är men  ju nästan tvunget att se/följa idag! Även om jag inte är grymt intresserad av fotboll så tycker jag ändå att det är roligt :)

Idag har jag jobbat. Trodde att jag slutade kl 15 idag men Elin påminnde mig ca 14:40 om att jag slutade 14, haha! Sicken ängel hon är.
Efter att jag hade slutat var det meningen att jag skulle gå och göra vid mina naglar eller boka tid till det, men orkade inte när jag väl hade slagit mig ner i soffan här hemma.
Vid 17 var det dags att tvätta. Hade inte så mycket tvätt så nu är allt nog torrt. Ska ta och gå ner och hämta det nu tänkte jag. Sen ska jag ta och kolla på Desperata Hemmafruar ett tag och när Elin har slutat ska jag antagligen med henne in till Hbg och hämta Tobbe :) Så snäll jag är!


Förresten, just nu står det 2-1 till HIF. Dom får se till att hålla ledningen nu :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0