Torsdag

Igår morse var jag på Vårdcentralen, sökte för min rygg. Så illa bemött har jag aldrig blivit i hela mitt liv av någon person. Mer än så behöver jag kanske inte säga.
Var även hos mamma och pappa en runda igår och hos mormor och morfar.

Igår eftermiddag körde jag och Elin till Åstorp för vi skulle hämta "hennes" bil. När vi skulle köra hem så sa Elins pappa: Men det är bättre om ni tar Mustangen hem. Så då fick jag ju ställa upp för laget och ta Mustangen ju ;) haha! Jag har en sån kärlek till Ford Mustang, den kärleken är väldigt stor kan jag lova (det vet ni som känner mig ju). Men denna gången skulle jag köra den heeelt själv. Shit så konstigt det var att köra den fina och feta bilen själv. Men det gick galant ;) och det kan jag leva på ett bra tag nu, om inte hela livet ;)
Efter det blev det middag och kvällsmys uppe hos Tobbe och Elin. Och i morse, vid 4 tiden körde jag Tobbe till hans jobb.

Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen, ska iväg med Elin på några ärenden och ikväll är det jobb. Har även tagit extra så jag ska jobba inatt och kanske i morgon :) Nice!

Ae, dags att lägga på ett kol kanke.


Fan vad roligt vi hade förra året när vi gled runder i Mustangen.
Helt magiskt ;)


Postat av: Elin

Tack så jättemkt för hjälpen, ängel! <3

2010-05-02 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0