28 Augusti

Idag tog jag en riktig sovmorgon, gick inte upp från sängen förrän kvart över 11 idag :P Gott att sova länge för en gång skull :)
Åt lite frulle sen körde jag till Systemet och Maxi. Handlade cigg på Maxi men tror ni inte att jag GÅR FÖRBI dom automaterna där man trycker ut ciggen? JOOOODÅ de gör ju Sara såklart... och kommer på de när hon kommer hem. Får bli en tur dit sen när vi ändå kör där förbi.

Ikväll ska vi nämligen till Bjuv. Familjen Nilsson med respektive ska till familjen Andersson på middag osv. Sen blir det en runda ner till festivalen om vädret tillåter :)

Tänkte att jag skulle vara färdig i badrummet till älskling kommer hem men det ser dåligt ut, ska nog ta och gå in där nu eller leta fram kläder till ikväll !!

Peace.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0