6 Augusti

Kanske en snabb uppdatering om veckan som gått för er som vill veta ?!

*Helsingborgsfestivalen var kul och festen som vi hade här blev lyckad. I Söndags mådde både jag och Richard som vi förtjänade så det fick bli hämtemat till kvällsmat ;)
* I Måndags började jag leta bil med pappa - ingen lycka den dagen. Men i Tisdags hittade jag min Pärla. Det var kälek vid första ögonkastet, så det var givet :)
* I Onsdags körde jag, älsklingen, mamma och pappa till Småland för att besöka Glasriket! Det var en mysig och trevlig dag. På kvällen hämtade jag min nya bil ;)
* Igår körde jag till Elin och käkade frulle. Den tjejen är helt underbar och jag älskar henne med hela mitt hjärta.

Idag ska jag och Richard fixa med lite allt möjligt. Ikväll när vi ändå ska tvätta, har vi planerat att ha en Chips och dippa kväll för i morgon bitti bär det av till Liseberg <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0