So Fucking Bad...

Har varit ledig idag. Har varit och fixat samboavtal idag, behöver forhoppningsvis aldrig använda de för jag planerar resten av mitt liv med Richard.
För övrigt idag har vi umgåtts med Spike och Linn :) Mc Donalds sen handling på Willys, billigt och bra.

* Det här med Facebook, har det inte blivit lite överdrivet med vissa saker? Folk tror att dom kan lägga upp precis allt där. Finns det inga gränser längre? Jag tycker att man borde tänka sig för innan man lägger upp saker på internet över lag...

* Är inte läkare till för att hjälpa sina patienter? Hur ska jag få iväg mitt intyg om där inte är någon som vill skriva på de? Men får väl se hur det blir efter i morgon. (Sjukgymnasten 11:15 = AJ!)



* Jag saknar Elin, min absolut bästa vän. Vi träffas knappt längre och jag saknar dig min ängel. Känns som man har flyttat ifrån hela världen bara för att man har flyttat till stan. Det är riktigt illa. Men det förändrar inte att jag älskar dig super mycket. Hade aldrig klarat mig utan dig ♥


*Efter lite klagande så kan jag tipsa om några låtar som jag har fastnat för: Eminem feat. Rihanna - Live The Way You Lie, B.o.B - Nothin' on you, Jason Derulo - The Sky's The Limit, Sean Kingston feat. Justin Bieber - Eenie Meenie, Travie McCoy - Billionaire ...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0