4 Januari

Nu börjar det kännas lite skummt!
Jag, Richard och pappa var på Härliga Hem igår och hämtade min soffa och körde den till lägenheten. Nu är det gjort! Fan vad fin soffan är, tycker jag i alla fall!
Igår kväll började jag och mamma packa lite smått. Jag trode inte att jag hade så mycket saker och att det skulle gå på en timme och packa allt men icke! Hur som helst så längtar jag tills jag har flyttat och fått ordning på allt i lägenheten för jag hatar röra!

Ikväll/natt och i morgon förmiddag är det jobb som gäller. Innan jag börjar jobba idag ska jag in om lägenheten och se hur det går för målaren :) och så måste jag ju bara såklart upp till min granne en runda, haha!

Ha det bra.
Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0