Har tappat tålamodet

Det var längesen jag uppdaterade (som vanligt)!
Helgen har varit bra :) I fredags körde jag till Richard. Vi lagade mat sen blev det Let's Dance och en massa mys!
I lördags körde jag hem så fixade jag, pappa och Tobbe lite här hemma hos mig.
I lördags kväll kom Tobbe och Elin ner hit och drack lite vin och spelade lite Wii :). Tack för en rolig kväll!

Även i Söndags blev det lite fixande och trixande här i lägenheten och på kvällen kom Richard hit. Mitt lilla hjärta, vad skulle jag gjort utan dig? Jag hade varit så jävla olycklig. Han var så gullig i söndags. Han lagade mat och hade hyrt en film som vi kollade på när vi åt. Han är bäst!

Igår smällde jag och mamma upp mina gardiner och lite blommor så nu ser här hemtrevligt ut också ;) Känn på den!

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att mitt internet inte vill som jag vill! Sändningen är full men internet är ändå fruktansvärt segt! Jävla skit modem säger jag bara. Är duktigt trött på tekniska saker nu.
Var på Telenor innan och så gav han mig ett test modem som jag skulle prova och om de inte funkade skulle jag komma tillbaka! Så i morgon ska jag dit igen för jag kan varken lyssna på musik på Spotify eller på Youtube.
Aja, vi får se hur det blir!

Det var väl allt för mig idag.
Ha det så bra
Puss & Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0