Isolerad

Det har hänt en del på de 5 dagarna som jag inte har uppdaterat!

Nu har jag ju äntligen flyttat till Klippan :) Lägenheten blev jätte fin efter tapetseringen, hihi. Min egen lya, shit alltså! Det känns faktiskt riktigt bra att ha flyttat och numera få stå på egna ben. Det är faktiskt tid att inse att man är vuxen!

I helgen har jag haft en fruktansvärd röra i lägenheten men den börjar ordna upp sig. Jag visste inte alls var jag hade mina saker men efter att ha fått upp en massa, så kallar jag det numera "Organiserad röra" :)

Richard kom till mig i Fredags, men innan han kom så var Emma och hälsade på hos mig ett tag. Shit så längesen det var man umgicks med den människan! Hur som helst så har Richard varit hos mig i helgen, han är så underbar. Vi har haft en jätte mysig helg :) Jag älskar dig Richard.

Idag har jag och Elin haft fullt upp. Båda två hade fulla tvättkorgar men hennes var lite värre. Vi började tvätta kvart i 9 i morse och vi blev klara vid ca 15:00. Tur att vi bokade dubbla tvätt tider :)
Nu är jag hos mamma och pappa och har precis kollat upp lite Mobilt bredband och så. Det behövs faktiskt, jag tror att jag är beronde!!! Snart är det dags för middag här sen ska jag, mamma och Robin till både Väla och IKEA.

Dags att kila
Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0