Måndag

Körde hem från Richard i förmiddags. Har varit en bra helg hos honom :).
När jag kom hem så packade jag upp all min packning som jag hade med mig hem från Richard. Sen var det bara att sätta igång att sortera tvätten och gå ner i tvättstugan och börja tvätta! Jag hade ett stort berg med tvätt plus att jag bäddade rent. Nu är där nog bara två eller tre maskiner kvar :)

Resten av min dag kommer nog se ut ungefär såhär.
Bädda rent i sängen.
Tvätta.
Städa lägenheten.
Tvätta.
Micke från Treklövern kommer och tittar på målarens "vackra" verk han har skapat här hemma.
Förhoppningsvis plocka upp tvätten.
Gå och handla + en extra runda.
Göra mat.
Kolla på tv.
SOVA.


Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0