Onsdag

Jag jobbade idag mellan 8 och 15 sen efter det gick jag hem. Sicken snöstorm alltså! Jag såg absolut ingenting eftersom det var motvind mina 100 meter hem. Dock mer synd om dom som gick längre, t.ex Malin.

I eftermiddag/kväll har jag inte gjort speciellt mycket. Var uppe hos Elin och Tobbe innan och kolla in deras nya tatueringar. Riktigt fina alltså ;) Är så stolt över min brors tatuering. Jag älskar dig bruchan <3
När jag ändå var uppe hos dom så lånade jag första säsongen av One Tree Hill, nu är det dags att se den från början. Så nu kollar jag på andra avsnittet. Får nog bli ett till innan det är dags att sova!



I morgon är det personalmöte som gäller mellan 12:30 - 15:00. Vet inte riktigt vad jag ska göra efter det men i morgon kväll kommer i alla fall min älskling hit <3!

Nu ska jag koncentrera mig på OTH.
Puss & Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0