***

Kan börja med att skriva att min helg var helt underbar. Jag spenderade den hos min älskling!
Fredag: Var hos Spike och Linn. Dom bjöd på super god middag och jag hade jätte trevligt. Vi ska bjuda igen när vi har fått ordning på köket :) I promise.
Lördag: Badade i bjuv hos min morbror. Sen framåt kvällen åt vi på Harry's med Tobbe och Elin. Bio efter det - såg den nya Twilight filmen (Eclipse?) . Även om jag inte kommer ihåg namnet riktigt så var den så jävla bra!
Efter bion gick vi fyra ner till stranden och drack några cider/öl. Kvällen var hur mysig som helst <3!
Söndag: Vaknade sent - ångest när man vaknar typ 12:30? Jag fick det i alla fall. Att sova bort hela dagen är inte min grej. Aja, när vi var var tillräckligt vakna och hade gjort vid oss så körde vi till Maxi och handlade. När vi hade lämnat sakerna i lägenheten var det dags för mig att köra hem till Billesholm :(! Alltid jobbigt att lämna min man.

Detta var i alla fall en sammanfattning av min helg. Detta får vi göra om snart igen det var verkligen super mysigt ♥


Jag älskar dig Richard


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0