Semester

Det var en mysig utflykt till Falkenberg med gänget i Lördags. I Söndags jobbade jag, 12:30 till 08:30 igår (måndag). Så nu är det SEMESTER som gäller ;)
Började min semester med ett besök hos Cia (min frisör). Så nu tycker jag att jag är fin i håret! När jag kom hem så var det bara till att göra ve sig och köra in och hämta min man sen bar det av till Malmö - Entré med min mamma och pappa. Där blev det lite smått och gott. Fick ett fint linne av älskling, köpte ett linne själv och en skiva. Vi fick pengar i förlovningspresent av mina päron så vi handlade lite till lägenheten :)

Körde till lägenheten i morse efter några ärenden. Hela dagen har jag och Richard röjt och fixat här så nu börjar det bli hemtrevligt :) Det känns riktigt bra, hihi!
Ska ta och fixa lite här i morgon förmiddag också sen på eftermiddagen bär det av till Klippan. Det blir lite dricka och brännboll för vår del ;)

Ett stort grattis till Tobbe och Elin som har blivit husägare ;) Så jävla roligt! Är jätte glad för er skull.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0