28 Maj

Har varit ledig sen i Tisdags så jag har hunnit med en del :)
Familia med Elin och Malin i Onsdags. Hann även med en runda in till Steffi och snacka lite skit innan jag skulle till min älskling. I går (torsdag) fixade jag och Richard lite ärenden...

I förmiddags vid 10 tiden var jag på massage, solning efter det. En snabbis in om Systemet och Nova. Hem och började packa, bort till jobb och fixa lite sen hem igen :) Det har varit full rulle änsålänge idag och ikväll är det Personal Fest :) Wiho! Men nu kommer jag till det problemet som jag alltid har innan jag ska på fest! Vad i sören ska jag ha på mig ?

Det är kanske dags att ta sig en titt i garderoben och hoppas på det bästa?!

Ha en trevlig kväll ikväll.
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0