Lördag

Tog en lagom lång sovmorgon idag :) Det kan jag erkänna att det var välbehövt. Ca 10:30 gick jag upp. Vid 12 tiden började jag tvätta. Eftersom jag skulle springa upp och ner med en halvtimmes mellanrum mellan 12 och 17 så fanns det inte mycket att göra. Så jag har inte gjort något nyttigt alls idag, mer än att slappa till max framför tvn :P Det var längesen jag hade en dag då jag baara tog det lungt.
Blev kvällsmat vid ca 18 tiden- snitzel, pommes, gurka och tzatziki :) Mums! Undertiden har jag haft igång "The Hills" på datorn. Det kommer nog vara igång hela kvällen om jag känner mig själv rätt :P!

I morgon ska jag träffa Sandra på Väla, käka lunch och gå och shoppa lite! Det går långt mellan gångerna man träffas men det är roligt när man väl gör det :)

Jag älskar dig Richard! Mer än något annat på denna jord. Du betyder så hemskt mycket för mig <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0