Akuten är tråkig.

Har haft väldigt ont i magen några dagar men igår var det dags att kolla upp vad det var. Det blev ett väldigt långt besök på Kirurg akuten. Men dom hittade åtminstonde vad det var - Blindtarmen. Men efter lång väntan och mycket klämmande på min mage så började smärtan avta. Så jag fick gå hem och komma tillbaka i morse kl 8. Där hände det inte så mycket mer än lite mer klämmande på magen och så konstaterade dom att det var lika bra att jag gick hem. *puh* då slapp jag en operation idag. Men det kommer väl tyvärr någon annan dag.

Elin, tack så jätte mycket för att du kom in och höll mig sällskap på lasarettet <3 Du är en räddare i nöden min älskade vän ! Och tack mamma för att du alltid ställer upp för mig. Jag älskar dig fruktansvärt mycket! <3

Nu ska jag göra kvällsmat och mysa med min älskling <3

Postat av: Elin

Det var så lite så, allt för dig <3

2010-09-09 @ 09:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0