HJÄLP!

Ge mig styrka någon...
Som ni kanske vet har jag slutat röka! Slutade röka i tisdags, alltså är min 3:dje dag snart över (woohoo!!). Men gud så jobbigt det är. Det kliar i fingrarna på mig för jag vill hålla i ciggen och lungorna skriker efter rök/nikotin..
Jag har inte varit på apoteket och handlat nikotin tuggummi än men lär väl behöva det eftersom det är jobbigt redan nu! Jag och älskling ska till Ullared på lördag också så nikotin tuggummi är ett måste i väskan då.... apoteket i morgon efter jobb.

I morgon när jag kommer hem från jobb ska jag gå ner till Capio city kliniken på söder och skriva in mig där så jag slipper den störda Vårdcentralen i Bjuv! Dom är ju helt sjuka i huvudet där (inte alla men bland annat den otroligt tröga människan som svarade och dum förklarade mig här om dagen). För övrigt blir morgondagen lugn, blir nog en myskväll kan jag tänka mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0